Địa chỉ: Lầu 12 &14, Toà Nhà Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, quận 4
Quy mô công ty: Ít hơn 10 nhân viên
Website: Chưa cập nhật
Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.
Email: Đăng nhập để xem
Hạn nộp: 27-06-2019
Hình thức: Chưa cập nhật
Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm
Số lượng tuyển: 0
Nơi làm việc: Hồ Chí Minh,
Ngành Nghề: Quan hệ đối ngoại
Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp
Mức lương : 1 triệu - 3 triệu
• Build communication activities around the brand essence
• Constantly review and evaluate brand strategy given change in customer behaviours
• Innovative and creative ideas to be implemented to capture TOM of homeowners
• Explore different and innovative media channels to effectively communicate to homeowners
• Effectively BTL activities to gain the TOM and convince contractors to use/recommend/ purchase INSEE cement
• Develop innovative and creative engagement program to close the gap between INSEE and key contractors
• Set up and comply on SLA on brand compliance checking/ consulting to other departments
• Track and monitor brand related items
• Bachelor degree in business
• 2-3 working experience, preferably related to brand management or communication
• Proficient in Microsoft Excel, Word, Power point, SAP
• Analysis and problem-solving
• Driver change and innovation
- performance bonus
- annual health check
- 14 annual leaves
Nội dung chưa cập nhật