Địa chỉ: HCMC Office: 8th Fl., Saigon Tower, 29 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City; Hanoi Office: 16th Fl., Keangnam Hanoi Landmark 72, Pham Hung Road, Hanoi
Quy mô công ty: Hơn 500 nhân viên
Website: Chưa cập nhật
Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.
Email: Đăng nhập để xem
Hạn nộp: 04-11-2018
Hình thức: Chưa cập nhật
Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm
Số lượng tuyển: 0
Nơi làm việc: Hồ Chí Minh,
Ngành Nghề: Tư vấn
Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp
Mức lương : 1 triệu - 3 triệu
The role is to provide high quality business English support to the Tax Services team.
Key Responsibilities:
1. Conducting Business English Writing and Pronunciation Skills Course
2. English editing before sending reports to clients
Requirements:
- Native speaker is mandatory, currently living in Ho Chi Minh city
- At least 3 years of experience in relevant position
- Good interpersonal, organizational and time management skills.
- Hard working, good team player, supportive, proactive and reliable
- Proficiency with Microsoft applications (Word, PowerPoint and Excel)
Please understand that only shortlisted candidates will be contacted for interview.
Thank you for your interest in career opportunities at PwC Vietnam.
- Premium healhcare plan
- 15 days of annual leave
Nội dung chưa cập nhật