navigos search's client

Địa chỉ: Ho Chi Minh

Quy mô công ty: Hơn 500 nhân viên

Website: Chưa cập nhật

Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.

Email: Đăng nhập để xem

THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC

[Hanoi] Customer Service Planning Manager

Hạn nộp: 26-06-2019

Hình thức: Toàn thời gian cố định

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Số lượng tuyển: 0

Nơi làm việc: Hà Nội,

Ngành Nghề: Dịch vụ

Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp

Mức lương : Thỏa thuận

Mô tả công việc

The employee is responsible for managing Service Center Planning in order to secure operational quality of both Customer Information Center as well as Service Center network in dealing with customer, jobs are included but not limited to:
1. Planning/Service Center Policy
2. Performance Management
- MBR/KPI/MOT
- Evaluation/Validation
3. Recruit, train and manage Customer Service Team
4. GA /Vendor Management: manage invoice, budget efficiently
5. Website Management

Yêu cầu công việc

- University graduate with a bachelor degree or higher
- 5 ~ 7 years of experience in similar managing positions with knowledge and expertise in customer service planning, policy design, performance management and data analysis.
- Possess a customer-oriented mindset, a high sense of ownership and responsibility, and willingness to take initiatives
- Good communication and leadership skills
- Excellent English and computer skills

Quyền lợi được hưởng

- Attractive package (Base salary + commission)
- Insurance for employees
- Full equipment for employees

Hồ sơ

Nội dung chưa cập nhật

Công việc gợi ý
Vị trí [Hanoi] Customer Service Planning Manager làm tại Hà Nội đang được navigos search's client tuyển dụng với mức lương Thỏa thuận.
Xem thêm các việc làm liên quan về [Hanoi] Customer Service Planning Manager ( Hà Nội) [Hanoi] Customer Service Planning Manager tại đây

VIỆC LÀM NỔI BẬT