công ty TNHH hệ thống glandore việt nam

Địa chỉ: Lầu 10 - 11, Tòa nhà TMA, Công viên phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, TpHCM

Quy mô công ty: Hơn 500 nhân viên

Website: Chưa cập nhật

Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.

Email: Đăng nhập để xem

THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC

IT Help Desk Technician

Hạn nộp: 31-07-2019

Hình thức: Toàn thời gian cố định

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Số lượng tuyển: 0

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh,

Ngành Nghề: IT phần mềm

Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp

Mức lương : Thỏa thuận

Mô tả công việc

- Serve as the first point of contact for internal customers seeking technical assistance over the phone or email
- Perform remote and onsite troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
- Determine the best solution based on the issue and details provided by customers
- Direct unresolved issues to the next level of support personnel
- Provide accurate information on IT products or services
- Record events and problems and their resolution in logs
- Follow-up and update internal customer status and information
- Pass on any feedback or suggestions by internal customers to the appropriate team/Department
- Identify and suggest possible improvements on procedures

Yêu cầu công việc

Educational:
- Bachelor’s degree in IT or any relevant fields;
- Nice to have Cisco and/or Linux certifications;
Skills:
- 02 years of experience with IT Help Desk;
- Basic User & Group Active Directory;
- Strong knowledge of Ubuntu/Debian configuration, application and services; Experienced in configuration, setup TCP/IP, VLAN, switching, routing and wireless;
- Experienced in hardware troubleshooting for Intel NUC & laptop;
- Knowledge of desktop operating system: Linux, Windows desktop and Mac OS;
- Knowledge of virtualization system: VMware, Docker;
- Ability to multitask;
- Self-study and self-learning on new technology and willing to improve on technical skills;
- Good customer relation skills, team building, ability to work independently, articulate in written and verbal forms;
- Good problem solving, analytical and evaluative skills;
- Passion for technology is a must;
- Intermediate communication in English & fluent communication in Vietnamese;
- Must have a positive attitude, be hardworking and honest;
- Basic knowledge of ISO 9001- ISO 27001 (A plus);

Quyền lợi được hưởng

- Premium Healthcare

Hồ sơ

Nội dung chưa cập nhật

Công việc gợi ý
Vị trí IT Help Desk Technician làm tại Hồ Chí Minh đang được công ty TNHH hệ thống glandore việt nam tuyển dụng với mức lương Thỏa thuận.
Xem thêm các việc làm liên quan về IT Help Desk Technician ( Hồ Chí Minh) IT Help Desk Technician tại đây

VIỆC LÀM NỔI BẬT