shinhan bank vietnam

Địa chỉ: Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Quy mô công ty: Hơn 500 nhân viên

Website: Chưa cập nhật

Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.

Email: Đăng nhập để xem

THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC

Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In Da Nang

Hạn nộp: 04-05-2019

Hình thức: Chưa cập nhật

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Số lượng tuyển: 0

Nơi làm việc: Đà Nẵng,

Ngành Nghề: Kế toán - Kiểm toán

Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp

Mức lương : Thỏa thuận

Mô tả công việc

We are looking for candidates for NEW BRANCH OPENING IN 5/2019.
You will be trained before starting date. Please apply directly here.
Dead line for application: 22/Apr/2019
Thời hạn gửi hồ sơ ứng tuyển: 22/4/2019
Plan Interview Schedule: 25Apr and 26/Apr/2019
Thời gian phỏng vấn dự kiến: 25/4 và 26/4/2019
Objective:
Overall manage operation of Teller Department
Delegation of Authority:
· To approve/reject transactions, to provide instructions within delegated authority
· To evaluate performance of staff under direct supervision, to propose awards, rewards and warning accordingly
Working Relationship:
Internal: All Departments/Sections at HO (Head Office) and Branches
External: Customers
Duties and Resposibilities:
To maintain best customer satisfaction
· Check & verify/approve/control daily transaction (Open account, Remittance, international payment, card, internet banking services...) in system.
· Approve for cancelled transaction; reject for wrong input transaction.
· Sign on voucher of daily transaction/ daily report of transaction
· Co-operate with OPAC Dept. & Cash Dept. to process transaction smoothly.
· Check & reconcile transaction history reported by staffs and give instruction to solve surplus & shortage of money.
Co-operate with OPAC Dept. & Cash Dept. to process transaction smoothly
· Control and follow up assigned task of subordinates.
· Lead and give opinion to subordinates for completing tasks on time & effectively.
· Evaluate staff’s performance
· Create report relating to Teller operation.
· Perform other tasks assigned by GM (General Manager)/ DGM (Deputy General Manager)

Yêu cầu công việc

Bachelor of Economics/Finance or relevant field
At least 8 years experience in relevant field, including 3 years in managing level
- Working with high care / Problem solving Skills
- Good communication Skills
- Good understanding of local law on foreign exchange control and investment.
Good Ability to work under high pressure

Quyền lợi được hưởng

- Korea

Hồ sơ

Nội dung chưa cập nhật

Công việc gợi ý
Vị trí Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In Da Nang làm tại Đà Nẵng đang được shinhan bank vietnam tuyển dụng với mức lương Thỏa thuận.
Xem thêm các việc làm liên quan về Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In Da Nang ( Đà Nẵng) Trưởng Phòng Dịch Vụ Khách Hàng - Manager of Teller - New Branch In Da Nang tại đây

VIỆC LÀM NỔI BẬT