dhl-vnpt express

dhl-vnpt express

Địa chỉ: 6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District

Quy mô công ty: Hơn 500 nhân viên

Website: Chưa cập nhật

Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.

Email: Đăng nhập để xem

THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC

Customer Service Analyst

Hạn nộp: 16-01-2019

Hình thức: Toàn thời gian cố định

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Số lượng tuyển: 0

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh

Ngành Nghề: Dịch vụ

Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp

Mức lương : Thỏa thuận

Mô tả công việc

Plan, monitor and arrange staffing adjustment to Contact Center schedules effectively
Prepare regular (eg. Weekly, daily, monthly) summary reports and submit to Country Management and Region
Build a database of staff performance to drive improvement
Analyze service incidents and failures to surface trends in service gaps and weaknesses in process of Customer Department and other interfacing functional departments to deliver great service quality to Customers
Liaise with sales & marketing department to get the information of upcoming campaigns to determine call volume estimation.

Yêu cầu công việc

Excellent Customer facing and interactive skills
Good English communication in both speaking and writing.
Software skills (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Presentation skills
Advanced Analytical skill with Excel and Access
Experience in Air Express Industry and in Customer Service (preferable)

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Salary & Incentive program
- Premium Health care for individual & family member
- 15 days full paid leave a year

Hồ sơ

Nội dung chưa cập nhật

Công việc gợi ý
Vị trí Customer Service Analyst làm tại Hồ Chí Minh đang được dhl-vnpt express tuyển dụng với mức lương Thỏa thuận.
Xem thêm các việc làm liên quan về Customer Service Analyst ( Hồ Chí Minh) tại đây

VIỆC LÀM TƯƠNG TỰ

VIỆC LÀM NỔI BẬT