Địa chỉ: Lầu 8, 162 Pasteur, Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM
Quy mô công ty: Từ 10 - 24 nhân viên
Website: baolau.com
Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem
Email: Đăng nhập để xem
THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC
Hạn nộp: 20-11-2018
Hình thức: Toàn thời gian cố định
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm kinh nghiệm
Số lượng tuyển: 1
Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
Ngành Nghề: Du lịch
Bằng cấp: Chứng chỉ
Mức lương : 7 triệu - 10 triệu
- Communications with customers and Providers.
- Handle customer enquiries and complaints to assist and recommend appropriate solutions, enabling customers to enjoy products and services.
- Cooperate and negotiate with Providers to bring amicable solutions and satisfaction to customers
- Ensure pending cases are processed within required timeframe following company’s procedure
- Process booking according to customers request via Internal/external system
- Other duties assigned by Managers.
-Minimum 01-year experience in travel industry and customer support
-Service-oriented mindset and good customer service skills.
-Willingness to work in shifts
-Good command of spoken and written English, priority in Chinese.
-Responsible, pro-active and attention to details
-Be a good team player.
- Personal laptop provided
- Good salary package offered to the successful candidates
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 13th month salary according to Labor Laws
- Multicultural and friendly working environment
Nội dung chưa cập nhật