hapag - lloyd vietnam

hapag - lloyd vietnam

Địa chỉ: 16th Floor, VINCOM CENTER, 72 Le Thanh Ton Street, District 1, HCMC, Vietnam

Quy mô công ty: Từ 25 - 99 nhân viên

Website: Chưa cập nhật

Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.

Email: Đăng nhập để xem

THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC

Temporary Staff of Sales Coordination (7 Months)

Hạn nộp: 27-06-2019

Hình thức: Toàn thời gian cố định

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Số lượng tuyển: 0

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh

Ngành Nghề: Dịch vụ

Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp

Mức lương : Thỏa thuận

Mô tả công việc

• Preparing rate quotations
• Reviewing quotations on basis of contribution and imbalances aspects using FIS pre calculation
• Coordinating with Trade Management for service contract proposals and special rate offers
• Maintaining contracts and amendments.
• Following up on account quotes and existing accounts in conjunction with all respective departments.
• Providing lead qualification for telephone sales and working with Sales Execution to identify and secure target accounts
• Filing/publishing rates, service contracts and amendments with the FMC
• Handling campaign management and coordinate mass mailings for customers

Yêu cầu công việc

• Bachelor degree or equivalence
• Enthusiasm and team spirit
• Customer orientation and service mentality
• Communicative and ability to take initiative
• Knowledge of user application systems, ex: MS Office, business system
• Be able to communicate in speaking and writing English
Please send your application and CV to our address below before 1 Jul 2018

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with Company Policy

Hồ sơ

Nội dung chưa cập nhật

Công việc gợi ý
Vị trí Temporary Staff of Sales Coordination (7 Months) làm tại Hồ Chí Minh đang được hapag - lloyd vietnam tuyển dụng với mức lương Thỏa thuận.
Xem thêm các việc làm liên quan về Temporary Staff of Sales Coordination (7 Months) ( Hồ Chí Minh) tại đây

VIỆC LÀM TƯƠNG TỰ

VIỆC LÀM NỔI BẬT