công ty TNHH serenity holding việt nam

công ty TNHH serenity holding việt nam

Địa chỉ: 7F, Vincom Center Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn, Q1

Quy mô công ty: Hơn 500 nhân viên

Website: Chưa cập nhật

Hotline: Bạn cần đăng nhập để xem. Click để đăng nhập.

Email: Đăng nhập để xem

THÔNG TIN CHI TIẾT CÔNG VIỆC

Tender & Contract Manager

Hạn nộp: 20-02-2019

Hình thức: Toàn thời gian cố định

Kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm

Số lượng tuyển: 0

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh

Ngành Nghề: Luật - Pháp lý

Bằng cấp: Không yêu cầu bằng cấp

Mức lương : Thỏa thuận

Mô tả công việc

General:
It is important that all employees have a clear understanding of the expectations of their duties and responsibilities. This job description outlines the major responsibilities for this role and is a guide to the employee and their managers as to their overall responsibilities. The employee recognizes that they may be required to undertake work that is outside of the specifics of this job description from time to time, as required and requested to do so for the good operations of the Company, and they agree to undertake all reasonable and lawful instructions provided to them. Following are the main duties and responsibilities for this position:
Điều quan trọng là toàn bộ nhân viên phải nắm được rõ nhiệm vụ và trách nhiệm của mình. Bảng Mô tả công việc này phần nào thể hiện nhiệm vụ chủ chốt của vị trí này là hướng dẫn cho các nhân viên và quản lý của họ về trách nhiệm chung của mình. Nhân viên cần hiểu họ phải thực hiện các công việc mà không nằm trong các mô tả công việc cụ thể theo thời gian, theo yêu cầu và được yêu cầu thực hiện cho sự vận hành thuận lợi của công ty và họ thống nhất tuân theo toàn bộ các chỉ thị hợp lý và hợp pháp mà họ nhận được. Theo đó, nhiệm vụ và trách nhiệm chính của vị trí này bao gồm:
Primary Responsibilities:
• Manage the execution and administration of construction and services contracts to include Request for Proposal (RFP), Request for Qualification (RFQ), Invitation to Bid (ITB), and all related documentation.
• Efficiently, direct, manage and undertake Contract administrative duties across projects
• Plan, monitor and support the commercial and contractual operations and encourage “best practice”
• Provide contractual and commercial advice and support to the Project and Construction Managers
• Provide all commercial and contractual liaison with Owning company representatives
Major Responsibilities and duties:
• Support procurement strategies in alignment with Project policies and objectives
• Support development of project procurement plan and oversee it’s subsequent implementation
• Advise and lead on management and administration of complex, long-term services and major construction contracts
• Assist in development of scope of work, evaluation of methodologies, price proposal structures and all aspects of contract formulation. Suggest and support argument for contract types for a given purchasing situation
• Review and approve/execute, RFPs, ITB, RFQs and Contracts
• Assist with preparation of tender documentation, issue of tender documents, adjudication of tenders and preparation of tender reports
• Lead and manage the preparation of contract documentation and obtaining of signatures
• Monitor the review of consultant and contractor bonds, insurances and payment guarantees and ensure continuous documentation compliance
• Establish procedures for the evaluation of and management of change orders and contractor claims.
• Monitor and manage in-house processes for the preparation of consultant and contractor monthly interim payment certificates and expedite the approval and processing of payments, including collecting sign-offs and liaison with funding agencies (Banks)
• Prepare monthly cost report including meetings with senior staff members to obtain financial information regarding all changes in the allocated contracts
• Coordinate project financial information and contractual issues with senior staff members
• Participate in meetings associated with financial and contract related issues
• Manage the contract administration activities and provide interpretations of the contract clauses and conditions
• Assist in project close-out activities with and contractual issues – final accounts
• Review final payment certificates and retention releases

Yêu cầu công việc

Qualifications and Experience:
• Bachelor’s degree in purchasing, business or related field
• Having at least 5 years work experience in a major purchasing environment.
• Having a command of purchasing principles, methodologies and concepts commensurate with all types of construction procurement.
• Good communication skills, strong command of oral and written English.
• Good at computer skills including Microsoft office
• Teamwork and Problem solving skills including ability to define problems, collect data, establish facts and deal with several abstract and concrete variables.

Quyền lợi được hưởng

- Companytrip
- Pantry

Hồ sơ

Nội dung chưa cập nhật

Công việc gợi ý
Vị trí Tender & Contract Manager làm tại Hồ Chí Minh đang được công ty TNHH serenity holding việt nam tuyển dụng với mức lương Thỏa thuận.
Xem thêm các việc làm liên quan về Tender & Contract Manager ( Hồ Chí Minh) tại đây

VIỆC LÀM NỔI BẬT